5 Nisan 2011 Salı

DNS Değiştirerek Yasak Sitelere Girmek

Günümüz teknolojisine ayak uydurmak zor. Birçok şey yapılıyor, yasaklar koyuluyor, ulaşılması istenmeyen şeyler kapatılıyor. Ama yasaklar bizi durduramaz sloganını atarak DNS ayarlarını veriyorum :) Buyrun;

1. Bilgisayarıma giriyoruz ve denetim masasını açıyoruz.

2. Denetim masasında Ağ ve İnternet'e tıklıyoruz.

3. Ağ ve Paylaşım Merkezine tıklıyoruz.

4. Çıkan pencerede Local Area Connection 'a tıklıyoruz.

5. Sonra çıkan pencerede özellikler butonuna basıyoruz.

6. Resimde ki gibi yapıp Özellikler butonuna tıklıyoruz.

7. DNS'yi elle girebilecek şekilde ayar yaparak resimdeki şekilde giriyoruz ve tamama basıyoruz.


İşlem tamamdır. Güle güle yasaksız internet kullanabilirsiniz. Bu sayede blogspot gibi, youtube gibi, sitelere başbakanımızın da dediği gibi ben girebiliyorum siz de girin diyebilirsiniz :)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Hürriyet Haber

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favoriler More

 
Blogger tarafından oluşturulmuştur.