24 Kasım 2010 Çarşamba

Sıkça Sorulabilecek Sorular

Merhabalar, bu yazımda kimsenin sormadığı ama belkide aklınızdan geçen bir kaç sorunun yanıtını vereceğim. Başlayalım:

S: Sen kimsin arkadaşım?
Y: Ben normal geçimli bir ailenin tek çocuğuyum. 18 yaşındayım. Oyunlara ve bilgisayara bayılırım. Böyle dediğime bakmayın günde 1 saat belki oyun oynuyorum çok nadiren oynarım oyun :)

S: Eee! Niye yazıyosun peki?
Y: Çünkü bir süre sonra insan bu bilgileri iyi niyet adına birileriyle paylaşmak istiyor. İnsanlarda yararlansın kazık yemesin CD'cilerde. Hele ki bide orjinal alıyorsanız önce bir okuyun güzel mi kötü mü. İyi kötü anlayıp alın oyunlarınızı. Normalde diğer sitelerde yazanların çoğu oyunu beğendirir de beğendirir. Ben oyunu oynarım, sevdiysem sevdiğimi söylerim sevmediysem kötüleyebildiğim kadar kötülerim. Bide insan yazmayı seviyorsa bu nedenlerden dolayı yazıyorum işte.

S: Yazdıkların çok karışık neden bu düzensizlik?
Y: Yazı yazdıkça daha çok düzeltmeye çalışıyorum aslında. Az kitap okurdum eskiden daha bu sene okumaya başladım az buçuk. O yüzden tam olarak cümleler oluşturamıyorum. Edebiyat'tan da nefret ettiğim için ve anlamadığım için cümleleri ateşlendiremiyorum hoşunuza gidecek şekle tam sokamıyorum. O yüzden de daha arkadaşça konuşuyorum sizinle gerçekte olduğu gibi. Daha yakın hissedin okurken sıkılmayın istiyorum.

S: Dersler nasıl?
Y: İyi çok şükür. Sözel tarafım. Az bişeyde fen bilirim ama eğitim şu anda berbat bir yerde olduğu için. Senin fen bilmen pek bi işe yaramıyor. Sadece Fen ve Sözel alamıyorsun. Fen seçersen sayısallarda geliyor. Sayısal seçersen tüm dersler geliyor. Saçma sapan şeyler eğitim berbat!

S: Kişiliğin nasıl?
Y: Kişilik olarak; içine kapanık biraz, çekingen, konuşmayı seven ama konuşamayan ve bu yüzdende saatlerini online oyunlarda geçirmeye çalışıp hiç bir iş başaramayan bir insanım. Şimdiye kadar oynayıpta iyi bir çok arkadaş edindiğim tek çok oyunculu (multiplayer) oyun "GTA San Andreas Multiplayer (SAMP)"tır. Tekrar kişiliğe dönecek olursak "Puıma İnsanları" nın bir çok özelliğini taşıyorum. Puma insanları yani balık burcunun gerçekten geldiği yer. İnsancıl, cana yakın, sevecen, köpek vs. gibi tatlı hayvanları seven bir insanım, kendime görede komik biriyim genelde de öyle değerlendirilirim. Ve öğretmenlerin ve ailemin de söylediği gibi "ZEKASI  OLAN AMA KULLANMAYAN" biriyim sanırım :)

S: Blog'un neden güncel değil çok aralıklarla geliyorsun?
Y: Evet düzensiz olduğunun bende farkındayım ancak her çıkan oyunu alıp oynamıyorum ve eskisi kadar teknolojinin içinde değilim kötü giden bir kaç ders sağolsun. Bu yüzden bu eksik kaldığım derslere çalışıyorum ve fazla vakit ayıramıyorum e yazı yazabilmek içinde önceden yazacağım şeyi mutlaka ya araştırmam yada oyunsa eğer oynamam gerekiyor. Buda biraz zaman alıyor dolayısıyla bende en güncel oyunları alıp yazmaya çalışıyorum bu kadarına yetiştirebiliyorum. Ancak tatil günlerinde daha çok güncel tutmaya çalışacağım. 90 Gün okul tatilinde de tamamen buraya yönelnmeyi düşünüyorum. Ta ki bir forumda güzel bir konuda moderatör olana kadar.

S: Daha önce de bu tip şeyler yaptın mı? Yazar, moderatör vb.?
Y: Evet, elbette yaptım. Bir çok yerde moderatör oldum son olarak www.joygame.com 'da Son Destan oyunun moderatörü olmuştum. Gerçekten çok mutluydum bu görevden çok hoşuma gidiyordu ve severek yapıyordum çok iyi insanlarla iş yapıyordum çünkü onlara güvenim sonsuzdu ancak araya kötü şeyler girene kadar. Bir kaç olay yaşadıktan sonra işler kötüye gitti bilgisayarı bıraktım hayata küstüm en sonunda da zaten siteye 1 yıldan fazladır girmedim ve görevimden alındım. Bu güzel site dışında da bir çok sitede moderatörlük yapmışlığım vardır. Yazarlık konusuna gelince, günlük vb. tutmam ama yazmayı senaryo yazmayı özellikde çok seviyorum.

S: İçinde kalan bişeyler var mı kimseye söyleyemediğin yanlış anlaşıldığın?
Y: Evet var içimde kalan ve söylemek istediğim bir şeyler var. Joygame'de moderatörlük yaptığım zamanda çok mutluydum. Yaşadığım bazı sorunlardan dolayı bir süre bilgisayar kullanmadım ve internete girmedim. Girsem dahi moderatörlük yapacak halim hiç yoktu. Ondan sonra 1 yıl neredeyse öyle geçti gitti. Ama ben hiç bir şey söyleyemedim Adminlere. Ne gideceğimi ne yerime birilerini bulmalarını sonradan ne bir özür ne bir haber. Ruh gibiydim resmen kaybolmuştum. Çok nadiren arada bir sadece siteye girebiliyordum.Ve şimdi her gün siteyi ve reklamlarını gördüğümde keşke söyleyebilseydim diyorum, ben gidiyorum diyebilseydim şimdi en azından gidip forumda bir konu açacak, bir konu hakkında yardım edecek bir şeyler yazmaya yüz bulabilirdim. Bir iki kişinin beni merak ettiğini gördüm forumda gerçekten bu benim için çok önemliydi. Umarım kimse bana kızgın değildir ve Joygame Son Destan oyuncularını da hüsrana uğrattığım için çok üzgünüm lütfen kusra bakmayın hiç böyle olsun istemezdim. Hayalim 4 yıl daha Joygame ile çalışmaktı. Ama olmadı işimi iyi yapamadım. Hepinize iyi eğlenceler :)

S: Oynayıpta en sevdiğin oyun ne?
Y: Sanırım GTA serisini gerçekten çok seviyorum. Bunun dışında adı çok duyulmayan ufak tefek yapımlarda var aralarda ve bir de unutmadan Half Life serisi ve Portal oyununa bayılıyorum. Garry's Mod'da Multiplayer acayip eğlenceli bir oyun oluyor.

Şimdilik bu kadar dinlediğiniz için teşekkür ederim. Thanks for read.

3 Yorum:

Emre Uyumaz dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ağladım panpa

ufcturkiye dedi ki...

aferin kardeşım

Yorum Gönder

Hürriyet Haber

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favoriler More

 
Blogger tarafından oluşturulmuştur.