22 Haziran 2012 Cuma

Resident Evil : Operation Raccoon City

Bu sefer gerçekten çok uzun bir zaman oldu ancak bu benim yazı yazmak istemememle alakalı olmadı. Uzun zaman bilgisayardan ve oyunlardan uzak oldum o yüzden. Neyse şimdi gelelim Resident Evil'ın son oyununa. Oyunun sadece başını oynadım bazı hareketleri ve grafikleri görebilmek için ancak birçok videosunu izledim. Oyunun grafikleri çok güzel ve gerçekten aksiyon dolu bir oyun olmuş. Her ne kadar diğer Resident Evil oyunlarından daha farklı ve biraz daha karışık olsa da eğer oyuna Resident Evil serisi olarak değil de farklı bir oyun yeni çıkmış bir oyun gibi bakarsanız gerçekten muhteşem bir oyun olmuş. İlk başladığınızda karakter seçiminizi yapıyorsunuz. İlerde değiştirebiliyor musunuz bilmiyorum. Karakterinizi seçtikten sonra bir adet Taramalı yani Counter'dan gidersek, Bir adet birincil silah, bir adet ikincil silah yani tabanca ayrıyetten çok güzel kullandığınız bir de bıçağınız var. Bunların yanında bir de kendinize özel güç gibi bir şey seçebiliyorsunuz örneğin kamuflaj filan ben hiç denemediğim için yorum yapamayacağım hakkında da zaten spoiler vermeyelim oynayın öğrenin :). Oyunda siper sistemi var, siper alacağınız duvara yada herhangi bir şeyin arkasına gittiğinizde otomatik olarak eğiliyor yada duvara yaslanıyor. Yani otomatik siper alıyor. Oyunda pc için 4 tuşuna basarak taramalıdan tabancaya geçiş yapabiliyorsunuz yada space tuşuna basarak ani geçiş yapabiliyorsunuz RE5'i hatırlamıyorum ama RE4'te ki bıçağı kullanma gibi tabancayı kullanıyorsunuz. Yada isterseniz 4 tuşuna basıp elinize alabiliyorsunuz temelli. Karşımızda ki karakterler genelde karşı askerler yada zombiler oluyor. Oyunun izlediğim bir videosunda Chris Redfield'a karşı savaşıyorduk artık sonumuz hayrolsun. Bu arada oyunda 4 kişi oynayabiliyor farklı bilgisayarlardan bağlanabiliyor. Eğer tek oynarsanız diğerlerini bilgisayar kontrol ediyor siz tek kişiyi kontrol ediyorsunuz. Bir kişi de kaptan olarak başınızda geziyor bazen çoğalabiliyor bu sayı filan. Bu arada sanırım o kamuflaj gibi özel güçler karakterlere göre değişiyor. Oyunu oynamadan yazdım hiç mutlu değilim şu an ama çok oynayacağımı da sanmıyorum. Resident Evil benim bildiğim Resident Evil'dan çok farklı olmuş. Burdan da hani trip atıyorum Capcom'a.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Hürriyet Haber

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favoriler More

 
Blogger tarafından oluşturulmuştur.