26 Kasım 2009 Perşembe

JoyGame ve Son Destan

Merhaba arkadaşlar, ben bir joygame oyuncusuyum yani WolfTeam oyununu oynuyorum ayrıca JoyGame forumlarında vakit geçiriyorum ve yarın (27 Kasım 2009) betası yayınlanacak olan Son Destan oyununun da takipçisiyim. Size anlatmak istedim çünkü sevdim. Özellikle oyun moderatörleri ve adminleri ile yakın temasta olmanız çok güzel bir şey. Ayrıca Son Destan oyununu da kendimiz tasarlıyoruz. Joygame bizim fikirlerimize her zaman açık ve saçmada olsa sizi kırmadan bunun olmayacağını anlatıyor. Ayrıca yapılabilecek bir şey olmasa da yapmaya çalışıyorlar. Bunun hakkını da alacağını düşünüyorum. Grafikleri çok güzel olmasa da Son Destan yani avrupa versiyonu olan Karos Online güzele benziyor özellikle zıplamalı hoplamalı ve heyecan dolu bir oyuna bezniyor. Labirentlerde sıkışıp kalmak kapıların birden kapanması sağdan soldan duvarların gelmesi yukardan tavanın çökmesi vs vs. Ben Joygameden reklam için para filan almadım ama reklamını yapmaktan da çok memnunum açıkçası ve Joygame'in Türkiye'de iyi bir yer edineceğinden eminim. Lütfen bir girip bakın... VE BURDAN JOYGAME'E TEBRİKLER... http://www.joygame.com/tr/ ve http://www.joygame.com/tr/son-destan-online-oyunu/ üye olun memnun kalacağınızdan eminim ve oyunu geliştirmek için sizinde fikirleriniz gerekebilir... Hadi gelin beraber SON DESTANI YAZALIM!!

0 Yorum:

Yorum Gönder

Hürriyet Haber

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favoriler More

 
Blogger tarafından oluşturulmuştur.