2 Kasım 2009 Pazartesi

Wolf Team Çoklu Oyuncu(Multi Player)

Wolf Team Online oynanan bir oyundur. Silahlı bir oyun olmasının yanında kurtada dönüşülebilir. Merminiz bittiğinde kurt olabilirsiniz, merminiz bitmesede kurt olabilirsiniz ama pek önermiyorum. Neden mi? Çünkü kurtlar sadece yakın saldırı yapabiliyor yani dibinize kadar girmeleri gerekiyor. Ancak silahla menziline göre vurulabiliyor. Silahların geliştirilebilme özelliği mevcut. Counter - Strike oynayan biri mutlaka oynamalı diye düşünüyorum. Silahlar, vuruş şekilleri, stratejiler hepsi aynı sadece grafikleri daha gelişmiş ve kurta dönüşülebiliniyor. Aynı zamanda oyunda bir rütbeniz var asker rütbeleri, Er, Erbaş, Astsubay, Kıdemli Astsubay bunlardan bazıları rütbeniz arttıkça hem hediyeler geliyor hem de bazı eşyaları almak için yüksek rütbe gerekiyor. Bu yüzden rütbe atlamak gerekiyor. Paranız ne kadar çoksa o kadar iyi, çünkü bazı silahların güçlendirilmesi çok pahalıya geliyor. Ayrıca silahları tam olarak satın alamıyorsunuz. Zamanlı olarak alınıyor. Örneğin 1 Hafta, 1 Ay , 1 Sene gibi (1 sene olmayabilir :D) benim size önerim 1 aya yakın zaman için aldığınız silahları geliştirin. Örneğin 7 gün için aldığınız bir silahı geliştiriyorsunuz. Milyonlarınız gidiyor! 7 Gün sonra hepsi yok oluyor... Tekrar silahı almak zorunda kalıyorsunuz ve tekrar yükseltmeleri yapmak zorunda kalıyorsunuz. Paranızda neredeyse boşa gitmiş kadar oluyor... Oyunun bir güzel yanı ise hafta sonları (Cumartesi, Pazar) 2x GP yani normalde bilinen EXP ve Para veriyor. Yani 2 katını. Normalde Haftaiçleri 1 oyunda 150 gp kazanıyorsanız bu 2 katına çıkıyor ve eksradan birde bonus geliyor. Gerçekten oyun çok sarıyor bence deneyin ben bir kere arkadaşımda oynadım beğenmedim ama sonra bir deneyeyim dedim ve vazgeçemedim ancak rütbeniz atladıkça sizi masalardan atanlar olacak onlarada aldırış etmezsiniz artık... Hmm... Birde unutmadan oyunun en kötü yanı da oyuncuların aynı oyuna girmek için (aynı server) bağlantı hızlarının birbirlerine yakın olması gerekiyor. Örneğin benim ki 2 Megabit ve çoğu servere giremiyorum. Onların hızları ya benden alçak yada fazla, oyunun en sevmediğim yanıysa işte bu...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Hürriyet Haber

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favoriler More

 
Blogger tarafından oluşturulmuştur.